Thursday, January 10, 2008

Does anyone have a pennywhistle they can loan me?

Or maybe you'd just prefer to accompany me in singing, once I get my voice back. Because, thanks to our Marianne, I have a new favorite song.

Perhaps you'd like to hear it? Everyone loves a midi, right? Well, that's just the tune, though. Such a sweet melody. Da da da daa da da da daa...

Why don't you now begin to memorize the lyrics!



Nine Inch Will Please a Lady
(Robert Burns)

Come rede me dame, come tell me dame,
My dame come tell me truly,
What length o' graith when weel ca'd hame
Will sair a woman duly?"
The carlin clew her wanton tail,
Her wanton tail sae ready,
"l learn'd a sang in Annandale,
Nine inch will please a lady."

"But for a koontrie cunt like mine,
In sooth we're not sae gentle;
We'll tak tway thumb-bread to the nine,
And that is a sonsy pintle.
Oh, Leeze me on, my Charlie lad,
I'll ne'er forget my Charlie,
Tway roaring handfuls and a daud
He nidged it in fu' rarely."

But wear fa' the laithron doup
And may it ne'er be thriving,
It's not the length that makes me loup
But it's the double drivin.
Come nidge me Tom, come nidge me Tom
Come nidge me, o'er the nyvel
Come lowse an lug your battering ram
And thrash him at my gyvel!

graith=gear, equipment; clew=scratched, fondled;
tway thum-bread=two thumb-breadths; sonsy=healthy;
daud=a lump, a bit; laithron=lazy; doup=rump;
gyvel=gateway.

(images, lyrics, etc from here)
(pennywhistle accompaniment here)